joi, 17 februarie 2011

Intreg

In clipa tainei implinita
Simt inima-mi nebuna de uimire
Si cu nesat ma-mbat de-al linistii tumult

E clar de cristalin nauntru-mi
Vederi lipsite de-nteles de om
Vorbinde-n vers de lira tremuranda
Cu scanteieri de smalt rascolitor
A multor imbieri de freamat-zbor

Usor tresalt di clipa-n clipa
In inteles profund-strafund
Adanc curgand prin Marea Taina
Si-o gust Acum rascolitor...

TOT viul se trezeste-n mine
Gonind spre centrul care sunt
Luand cu-asalt o ultima reduta
Cea neravnite de vreun luptator:
NIMICUL CEL ATOTCUPRINZATOR,
Graalul cautat zadarniceste
De insetati avizi de efemer.

In taina-mi tainuita de mister
Ma scald in elixirul nemuririi
Prezent in tot ce sunt
Profund eu insumi ma-nteleg
In felul meu fiind
COMPLET
INTREG
(desi s-ar spune ca-s un pic mai bleg
ca nu ma zbat si nici nu mai alerg)

Iesita in 2007,cand am experimentat uluitoarea "dimensiune a Divinului",cum am denumit-o pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu