luni, 14 februarie 2011

Asta,ce dracu-i ?


   Eu iubesc Pamantul tot,
   Pe Divin,de nu mai pot
   Dar acest produs netot,
   Omul cel prea idiot
   Nu-l pot suferi de loc
   Ca-i stupid si mormoloc
   Nu l-as prea privi in fata
   Ca-mi produce numai greata
    Le-as intoarce spatele
   La toate noroadele
   Formate din oameni mii
   Mai tampiti si mai nurlii.
   Tiii!

   ...Chiar asa?
   Ia stai colea
   Si priveste,mai...asa...
   Uita-te cu luare-aminte
   Si observa care dintre
   Cele doua declarate
   Ca iubiri adevarate
   Lipsesc din acest produs
   Si sa vaz ce ai de spus ?

   Si mi-l ia si mi-l intoarce
   Si deodata ochi-si face
   Colo-n cap cat cepele
   Ca',na,mai pricepe-le !?
   Acest ne-nsemnat produs
   Daca-n adevar e pus
   Te crucesti,cat esti de dus
   Cand spui tocmai ce ai spus.
   De-l intorci tu pe o parte
   E Pamant si ai dreptate
   Ca-l iubesti
   De cand traiesti.
   De-l intorci pe ceealalta
   Hop.deodata,se arata
   Ca-i Divinul venerat
   Ce nu te-ai incumetat 
   Sa il negi vreodat'
   
   Stai,privesti,asa,nauc
   Nu-ntelegi ;este vreun truc?
   Ah!,ca-mi vine sa ma duc 
   Pe coclauri sa apuc...
   Asta ce dracu' o fi?
   Ca ma face-a-nnebuni
   Ce e asta aratare,
   De strigam in gura mare
   Ca-l urasc si nu mai pot
   Sa-l suport cu tot
   Ce miroase si duhneste?
   
   Mintea mi se dumireste 
   In acest moment
   Atent
   De-l privesc pe-acest dement
   Este chiar ce declaram 
   Cand spuneam ca il iubeam
   Insa ,vezi,nu m-am gandit
   Ca netotul iscusit
   Este chiar ingemanarea
   Dintre Cer,cu-ntreaga zare
   Si Pamantul cel de tina,
   Cer in tina ,mana-n mana...
   Formand OMUL -ascunzatoare
   A lui Dumnezeu cel mare
   Ce ii place-a se juca
   In visul ce il visa
   Si cu omul se lega
   Baba Oarba reusea
   Distrandu-se s-ascundea
   Si cu urechea tragea
   S-auda cum insusi el
   Omul luat drept mititel
   De credinta lui de miel
   Ce-i sortit sacrificarii
   Se da prada si sfidarii 
   Si declara,zapacit
   Ca iubeste,de iubit
   Dar pe portiuni,ciuntit
   
   Cand descopera uimit
   Ca ce a urat-iubit
   E chiar Domnul cel slavit
   Si pamantul ,mama sfanta
   II vine sa ia la tranta
   Ratuteala ce-i dicta 
   Ca OMUL e altceva
   Decat Dumnezeu-Pamant
   Si-o crezuse pe cuvant,
   Ins-acum la desteptare
   Vazand gogorotza mare
   Rade de a lui dementa
   Si poposeste-n prezenta
   Unde poate spune chiar:
   Ce dracu' de Dumnezeu
   S-a ascuns in seu
   De nu-l mai recunosteam
   Desi il iubeam
   Si,ce dracu acest Pamant
   E mai jmecher decat sunt
   De-mi rade aici in nas
   C-am fost ghicitor codas
   Sa nu-mi pice fisa
   Ca Domnul s-ascunde-n clisa
   Cea mai mocirloasa
   Si cea mai maloasa 
   De-mi veni sa ma exprim:
   Acum ce dracu' privim?
   Nu-i nici tina
   Nici divina
   Asta aratare fina
   Subreda si speriata
  S-AMANDOUA DINTR-O DATA !
   Na,ca mi-au facut-o lata !
   Ce socata,
   Si-ncantata
   Am ramas indata
   Cand vazui 
   C-am fost hai-hui !
   
   Du-te dracului OM sfant
   Plamadit ,zau,pe cuvant
   Din Dumnezeu si Pamant
   C-am ramas un gura-casca,
   Masca
   Cand am vazut evidenta...

   Hidoasa mai e dementa
   Ce desparte firu-n patru
   Si declara ca la teatru
   Ca iubeste fiecare
   Parte ,cu iubire mare
   Dar pe firul despartit
   Ce fusese intregit
   Nu-l iubeste pasamite
   Cand arata ca- nainte 
   Fiinca nu mai tine minte
   Insa partile iubind
   Lasa-ntregul suferind.

   Mai a dracului dracie-i dumnezeu si-aceasta glie cand constiinta invie !!!!!!!!!!!!!!!!!!   !!!!!!!!!!!!!!!
   
   
  Creata in urma unei discutii avuta cu o prietena,care spunea ca iubeste pe Dumnezeu,iubeste Pamantul,dar pe Om  nu prea poate.S-a lamurit ca Omul e si una si alta ,adica format din  elementele pe care declara ca le iubeste . 
   
   
   
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu