luni, 15 decembrie 2008

Intoarcerea Acasa

Dorul de Acasa ne-a fost focul arzator al regasirii.Desi nu ne era clar ce cautam,orice am facut,gandit,creat,nu ne-a multumit pe deplin.Stiam,in adancul nostru ca BUCURIA este altceva decat am experimentat in cele mai fericite clipe.Simteam efemerul din aceste clipe si aveam certitudinea ca un ALTCEVA, ETERN  exista si il putem trai.Amintirea unei Bucurii complete salasluia inca .Simtindu-ne incompleti,cautarile de eoni ale acelei trairi divine cunoscuta noua ,dar pierduta ,au avut ca fundal suferinta.Uitasem,de buna seama, ca alegerea de a experimenta traiul in fizicalitate am facut-o in cunostinta de cauza,nesiliti de nimeni,ba,din contra,cu un curaj iesit din comun,ne-am dat cea mai dureroasa experienta sufleteasca :SA UITI DE BUNA VOIE CINE ESTI,pentru a cunoaste o manifestare a divinului in in astfel de conditii.Divinul a fost permanent de fata,dar ascuns,permitandu-ne sa creem la libera alegere ,pe masura instrumentelor limitate avute la dispozitie.Fiind cei mai curajosi si mai inventivi ingeri creatori (nu toti ingerii au avut acest curaj sa traiasca uitand cine sunt,dar o vor face negresit pentru a fi completi),am creat un vis,VISUL FORMEI,atat de iscusit,incat l-am luat chiar noi drept real,dandu-i mintii rolul de coordonator.Iubita de minte a fost creata doar pentru acesta dimensiune a fizicalitatii,dar ea necunoscand INFINITATEA CARE SUNTEM,si-a imaginat ca asta-i tot si a inceput sa-si inchipuie ce este Divinul,fiind partasa la neamplinirea permanenta a fiintei umane pe care o dirija.Asa fiind creata de catre noi,ea,avea singura grija de a nu ne scapa de sub influienta ei,si ne-a imbrobodit cu dogme,religii,ritualuri etc....pentru a ne da de lucru.REALUL din noi,cu infinita-i compasiune a asteptat rabdator ca amintirea a ceea ce am trait ACASA,inainte de IESIREA DIN REGAT,sa revina clar ,pentru ca si acesta dimensiune a fizicalitatii sa fie impregnata CONSTIENT cu divinitate.DE ACEEA AM VENIT ,UITAND CINE SUNTEM,PENTRU A RENASTE LA ADEVARUL CARE SUNTEM CHIAR DIN ACEASTA POSTURA DE INCONSTIENTA LA CARE AM MARSAT CONSTIENTI,DOVEDIND CA SUNTEM IN STARE S-O FACEM SI INTREGIND CREATIA CU MINUNATII  UIMITOARE  MAI ALES PENTRU CEI CE N-AU AVUT CURAJUL PIONIERILOR CARE SUNTEM.ACASA PE CARE AM PARASIT-O  DE EONI SI AL CAREI DOR L-AM PURTAT VIU IN SUFLETUL NOSTRU ,RENASTE ACUM CU NOI SI PRIN NOI,AICI PE PAMANT,STRALUCIND IN TOATA CREATIA SI INCITAND SI PE CEILALTI INGERI SA -I GUSTE  DULCEATA.

            Pasim peste pragul ACASEI din noi,intoarsa prin noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu