vineri, 4 februarie 2011

Unde dai si unde crapa !

Un raspuns dat unui insistent, ce ma soma sa ma destainui cum procedez concret in dezvaluirea de noi dimensiuni proprii.Adept al unor etichete shablonare,asa-zis spirituale,fara manifestarea lor vizibila in experienta de viata,mesajul meu ii recomanda sa puna in practica ce-a citit si studiat .

   E-o practica "spirituala"

   Sa le bagi pe toate-n oala

   Fie ceapa si compot,

   Fie hrean cu foi cu tot,

   Fie zahar,bors si frisca,

   Fie musca-n zbor ce misca

   Inca-n clocot neanvinsa...

   Dar e, zau,distragere

   De n-ai nici o tragere

   De inima sa imbuci

   Si te grabesti sa te culci.


   Pai,la ce bun ai creat

   Si acuma zaci in pat

   Lasand felul negustat?

   Adunat-ai ditamai

   Si acum foloase n-ai,

   Tot cu burta goala stai

   Gandind doar la dulce trai

   Ce-ar putea sa fie-n Rai

   Unde curg rauri de miere,

   Unde n-ai decat a cere

   Si de-odat' orice dorinta

   Este lesne cu putinta

   A se pune in miscare;

   Chiar si feluri de mancare.


   Si calatoresti in gand

   Rand pe rand,si rand pe rand

   Tot din Rai pana-n pamant.

   Geaba vii,geaba te duci

   Geaba rupi niste papuci

   Daca ce-ai gatit nu-mbuci.

   Vei fi vesnic calator

   Insotit de "ghior-ghior-ghior!"

   

   Asa mie mi-a cantat 

   Sufletul neampacat

   De-am gatit si m-am culcat

   Si un shut in fund mi-a dat:

   La ce bun te-ai strufocat,

   Pe toate le-ai adunat

   Si in oala le-ai bagat,

   Le-ai vegheat si invartit?

   Si la ce ti-a folosit

   Daca te vad tot lihnit

   Si cu gandul aiurit

   Prefacandu-te satul?

   Doar de prost si de fudul?

   Esti credul,da,esti credul.

   Pune mana si mananca!

   Oh,tu n-ai inteles inca?

   Daca faci,aduni,gatesti

   De ce naiba flamanzesti?

   Te tot lasi cu burta goala

   Si cu mancarica-n oala.

   Asta-i boala

   Si-i nasoala.

   Nu mai amana nicicum

   Ia si-nfuleca ACUM.


   Si mi-a fost de ajutor

   Cum gatesc,gata:potol!

   Si-asa v-am impartasit

   C-am mancat ce mi-am gatit.


   Practica'-i spirituala

   Sa mananci ce bagi in oala?

   Da,da,da.E Crimson Scoala*.


   Mai " spirituala " decat gospodina de Lucica,nu vad cum as putea fi.

*Scoala Noii Energii

   

   



2 comentarii:

  1. lucica, am cateva intrebari la care as aprecia raspunsul tau (sper sa nu ma ironizezi intr-o poezie apoi :P)

    1. cum ai ajuns aici? ma refer cum ai ajuns sa simti, sa gandesti, sa vorbesti ca acum? ai respirat holotropic? ai meditat? ai avut vreo viziune? ...toate la un loc? etc. - sunt foarte curios

    2. modul tau de gandire, de simtire, de a trai este dezvoltat, creat de tine? adica este original?...sau e in vreun fel influentat de o cultura, idee, guru, inger, extraterestru, filosofie etc. (ca vad asemanari intre ce scrii tu si ce scrie horia de exemplu, ca sa nu ma indepartez si sa zic de grof sau altii) pur si simplu te intreb daca "adevarul" tau e curat sau e imbibat de gandirea liniara (maya, iluzie) sa-i zicem asa

    3. crezi ca e posibil ca altcineva, daca ar fi urmat exact drumul tau, sa gandeasca diferit fata de tine (chiar sa nu fie de acord cu tine) sau crezi ca, in mare, ar fi gandit la fel ca tine?

    4. cum as putea ca eu sa vad altfel lumea? sau sa descopar cine sunt? exista metode, exercitii, discipline de urmat etc. - de preferat fara sa trebuiasca sa-mi fie servite de cineva cu anumite idei despre "realitate"?

    5.crezi ca avem de-a face cu o evolutie a constiintei? incotro ne va duce? crezi ca exista intr-adevar un moment (de ex. 21 dec.2012, altul)in care omenirea isi va schimba perceptia asupra "realitatii"? un moment de tranzitie?

    probabil nu iti place stilul meu interogativ si mecanicist, insa incerc sa inteleg niste treburi si simt ca raspunsurile tale ma vor ajuta cumva, altfel nu te intrebam.

    multumesc ptr. blog, are un aer foarte proaspat :)

    tibi

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt un nepriceput manuitor al calculatorului.Abia acum am observat,fara sa intentionez,ceea ce ai scris.Nu ma deranjeaza stilul nimanui.intrebarile tale sunt pertinente si-ti simt dedicarea pentru a te cunoaste.Ceea ce eu am "devenit" se datoreaza unei astfel de intentii.Nu am urmat ritualuri,nici vreun guru.Efectiv cand din interior exista chemarea arzatoare sincera,iti ies in cale si indrumari din carti,articole,mesaje etc.Drumul fiecaruia este personal si ceea ce intelege fiecare,ce traieste fiecare e diferit ,e personal..Da,exista o schimbare a constiintei in care ne aflam care ,din punctul meu de vedere,cu siguranta va schimba totul.
    Singurul 'ritual",dupa mine,este respiratia constienta care aduce treptat mai mult si mai mult din constiinta a ceea ce este omul cu adevarat,si nu ceea ce am fost conditionati sa credem ca suntem.Indrumarea cea mai autentica am gasit-o prin Cercul Crimson,din care simt ca fac parte si in cadrul caruia,Tobias,conform unei intelegeri de veacuri,a venit sa ne redea informatiile din noi insine pe care inca nu le puteam accesa cu mijloacele noastre pamantesti.Fiecare isi aminteste in ritmul lui si-si formeaza o perspectiva noua asupra "locului" sau in creatie,nu poate exista un sablon al "devenirii".Renuntarea la vechile sisteme de credinte (nu numai religioase,ci toate sistemele pe care le-am crezut a fi strict necesare pentru a fi om pe Pamant,incatusat in "legile" pamantesti,bineanteles scornite de mintea limitata) si inlocuirea lor cu enorm de multe atribute considerate de mintea umana imposibile,duce la o schimbare totala a experientei de viata.
    Nu urmez pe un altul,nu repet experienta altuia;tot ceea ce creez este propria mea creatie,izvorata din iubirea mea pentru viata autentica.

    RăspundețiȘtergere