duminică, 13 februarie 2011

Hai,hai cu Mihai

   Stii?,Mihai
   Acel din rai
   N-a avut nicicand in gand
   Sa se-avante pe pamant
   Si s-ajunga si-n mormant
   A lasat aceasta treaba,
   Mai degraba,
   Sa o faca cei mai breji
   Mai creatori,mai viteji
   Cei mai iscutiti
   Smintitzi.
 
   Ca sa vrei de buna voie
   Sa intri tu in nevoie
   Si sa suferi orisice
   Asta e...stii tu ce e...
   MAIESTRIE,ei,si ce?
   Si ce dac-am suferit
   Dac-aici ne-am chinuit?
   Am facut-o fiindc-am vrut
   S-o cunoastem peste tot
   Am spus pot,
   Nu sunt netot
   Si stiu sa impletesc amarul
   (Ce l-am trait chiar cu carul)
   Cu dulceata unui zambet
   Ce mijeste ca un clinchet
   Si se-mbina c-o cantare
   C-o urare (d-aia mare)
   De rasuna in hotare
   Cand nimeni treaba nu are,
   Adica la sarbatori
   De la  planificatori
   De posturi si calendare...
   Lasa-i in a lor uitare...
   E-o afacere profitoare.
  
   Cum ziceam eu de Mihai
   Si-a trimis in corpul-strai
   Energii de ADEVAR
   (chiar cu sabia-n raspar)
   Prin Mihai si Mihaele
   Ce privesc in sus la stele
   Si se simt iubiti de ele,
   Ca Mihai cel in serviciu
   Le mareste al lor luciu
   Sa trimita celor dragi
   (Impovarati de desagi)
   Stire ca ii pretuieste
   Si-i iubeste.
   Si-i indeamn-asa frateste
   Sa se simta-mparateste
   Fiindc-aceasta experienta
   (Luata de-altii drept dementa)
   Este cea mai indrazneata
   Si deschide-o dimineata
   Pentru TOT CE E,semeata,
   Nou-nouta si-uimitoare
   De care EL habar n-are
   Cum s-o prezenta ,pentru
   Ca n-a fost pana acu'.
   Insa acesti pionieri
   Nu sunt niste zilieri;
   N-au creat de azi-de -ieri...
   Cu asta s-au ocupat
   In Cosmos,in lung si-n lat
   Universuri zamislind
   Tot zambind
   Si danzuind
   Chiar de-n chingi s-au dat ei stransi
   Nici nu s-au lasat invinsi
   Ca-s a dracu' de convinsi
   Ca mai sunt niscavai insi
   (Ma refer la cei angelici
   Ce n-au calcat in biserici
   Fiindca n-au mai fost pe-aici)
   Care-apoi le vor urma 
   Si de drag s-or intrupa
   Sa cunoasca-acest pamant
   Nu numai dupa cuvant
   Nici doara asa in vant
   Si sa fie,fara chin
   Creatori cu drept deplin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu