joi, 17 februarie 2011

Pe muteste

   Pe-o gura de rai
   Nu dai
   Doi bani daca stai 
   Cu ea tot inchisa
   Sau in lipsa de vorba precisa,
   Sau clara
   Rostogolita pe-a simtului scara,
   Nu spusa asa,intr-o doara...


   Dar gura-n afara inchisa,
   Nu-i muta,ci e mai destinsa,
   Cuprinzatoare-n adancuri
   Scotand nestemate din smarcuri,
   Din "locuri"-sperietori
   Pictate cu smoala cu ciori...
   Acum,chiar comori
   Pentru ne-chiori.


   Cand doarme cuvantu-ntre dinti
   Si s-odihneste si gandul,
   E randul
   Celui ce sunt
   Sa ies prin pamant,pe pamant
   Si am ce sa "spun" prin ce sunt,
   Chiar fara cuvant.
   Pot sa cant
   Prin ceea ce sunt 
   Sufland vantul ce sunt in ce suntul pamant
   Orchestr-adunand
   Bucuriei cantand,necantand
   Fiind.
   Nevorbind.
   Negandind.
   Daruind din preaplinul ce sunt,
   Un Eu Sunt zamislit din tot ce e Cer si tot ce-i Pamant

         Nevoita sa nu vorbesc din cauza unei interventii stomatologice,am constatat ca de fapt,mi-am facut un imens dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu