vineri, 25 mai 2012

e inutil sa mai alergi,sa te mai legi de fel de fel de...legi,de-s scrise sau rostite...sunt din minte.si dincolo de rashnita de minte gasi-vei ce n-ai gustat mai 'nainte.e nou,e simplu si-mplinit,fara efort,fara ravnit...esti TU,complet de infinit si infinitul cel complet,cel intelept in urma experientelor ,noian din hat uitatul inceput pe care nu l-am priceput pan' ce-nauntru am putut sa ma patrund pana-n strafund.in fundul de strafund al meu,iat-am aflat ca totu-s eu si altceva nu mai conteaza (nu ca-s mai breaza),dar doar acolo pot trai si "pipai" pe Dumnezeu ,ce tot spuneam ca sunt si eu,dar dupa ce eu l-am gustat si mai mirata m-am aflat ca m-am mai putut indoi.deci,eu ziceam ca-s Dumnezeu,insa micutul eu nu-ntelesese pe deplin ,nu zau,ce care-va-sa-zica-i Dumnezeu.nu sunt doar o bucata,un fragment (asa gandeste un dement care nu-i inca in prezent) ,ci chiar total,in asa hal tot ce e creat e-un bal in care sunt dansantul creator al balului ce-n mine se danseaza  darului ce mi-l ofer  si nu mai e mister si...nu-i asa ca sunt shmecher ?!un shmecherit de Dumnezeu sunt eu !?

Un comentariu:

  1. Superb!!
    Ma bucur mult ca te-am gasit!
    Recunosc ca am fost ajutata..
    Te imbratisez cu drag >:D<

    RăspundețiȘtergere