duminică, 5 iunie 2011

E mult mai mult

sunt mult mai multe decat sunt

privindu-ma doar pe pamant,

desi e complicat aici

sa te ridici

pentru-a privi

tot ce o fi-ncurcat

inlantuit si-ncatusat

confuz si ingalat

si crezi ca-i cu atat mai deocheat

cu cat esti mult mai incurcat,

sofisticat,

si invatat

si instruit

(tampit de-atata scris-citit

si reusit

si repetat si absolvit...)


uitandu-te cu luare-aminte

observi ca-ti urci un imn in minte

si nu ii treci pe dinainte

ca-i cea mai brava dintre

chinuitorii cei permisi

sa-si bata joc de cei cu ochi-nchisi

slavind-o ca pe acei prea distinsi

desi prin ea suntem invinsi

in mii de-nchipuiri impinsi

din care iesim linsi

de vlaga,bucurie

deci,prea decojiti de viata

ce-atarna ca de-un fir de ata

citindu-ni-se si pe fata

in brazde-adanci de oropseala...

dar cui sa cer eu socoteala?

cand nu-i decat a mea sminteala

ce-ar fi admis sa fiu si cheala,

numai sa fiu in randuiala,

caci musai trebuia sa fiu

in rand cu oricare diliu,

cu-orice smintit

inchipuit

caci chipul vazut-n-oglinda

cand tocmai traversa prin tinda

i s-a parut a fi exact

ce-i EL de fapt...

si-acum sustine ca prin act,

prin lupta si razbit

putea-va, in sfarsit,

fi implinit...

si sfatuita de cei "invatati"

cu el in pas m-am potrivit

ca niste frati

de suferinta,

umilinta,

si de cainta...

fiindca...caint-asa m-a apucat

si-am stat

din iuresul fugitului ,

muncitului,

scrasnitului

de-a fi in rand cu lumea...


si-cetinind,

privind,

intelegand

ce-si face omul cel flamand

de pasul altuia-n cadenta,

realizai...ca-i doar dementa

si m-am aflat zambind....

si m-am lasat,

m-am afundat

din ce in ce...

si stiti voi ce?

deodata am cazut in ...mine

si asta-i Viata cea minune

ca-n fundul mine-lui e Trai

pe care altii il numesc si Rai

si neavand nimic de povestit

in legatura cu acest trait,

ca deocamdata-i prea golit

de orisice-ai crezut

a fi vazut,

te desfatezi intru acest NIMIC

ce pentru mine-i,ca sa zic,

Intregul celui ce crezu ca-i mic

in fata Creatorului cel mare

de care-i fuse teama tare,

dar aflu in acest nimic,

si asta pot sa zic,

ca nu-i deloc un altceva,

decat doar constiinta,da,

ce e traita cu tumult

necunoscut

de omul ce se lupta a fi cult

si-i mult mai mult,

Fiindu-te,

Iubindu-te,

Traindu-te.


desi nu este nimic altceva decat tu insuti,esti plin de relatia si prietenia cu tine,de incantarea de a te cunoaste asa cum esti,de bucuria si implinirea acestei cunoasteri,traiesti cuantic...
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu