miercuri, 4 martie 2009

E primavara VIETII

   Viata care sunt priveste prin ochii Lucicai la propria-i creatie avida de a o simt:,pipai,gusta vedea,auzi,mirosi...

   In jocul creatiei ne-am daruit anotimpuri pentru bucuria alternantei.Am pus inceputul ,renasterea,trezirea din somnul iernii in primavara si-am impodobit cu viata verde  Pamantul,stropit de jucausul penel al sufletului vesel, cu neinchipuite combinatii de culori,doar pentru distractie.Am impletit culorile cu triluri iesite din vibratia bucuriei prin flautele-pasari si-am alcatuit un concert de sunet si culoare interschimbabile in octave subtile ,"pipaite" de maestrul Suflet,capabil sa auda culoarea si sa vada sunetul,sa le guste,pipaie,sa le miroase deopotriva.

   Si cum sa nu permiti vietii sa-si urce seva-n tine,cand AICI  ne-am daruit posibilitatea de a simti ,de a simti imbratisarea Divinului care suntem, bucurandu-se cu ras galgaitor de atingerea iubitoare a propriului copil,Creatia?!

   Primavara,primavara ...anotimp de-ndragostiti de VIATA. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu